Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

gratulerar

Publicerad 2011-08-13 22:49:45 i Allmänt

på födelsedagen lilla mammsen.. inte för att hon läser min blogg. men då förstår ni att jag o familjen min varit till boden idag, skulle bara en sväng o 5timmar senare var vi på väg, hos mamma åt vi våfflor, smaskens.
mamma var väldans kry o jag är sååååå glad över det att ord ej kan beskriva :) men en slags befriande lycko känsla.
calle skötte sig väl o myste en del i sin mormors famn:) han charmade även astrid o julia.. haha.. söt unge.

nu har jag gjort det utlovade fikat åt älsklingen, hade ju lovat sockerkaka.. men jag har nästan gett upp med att lyckas.. lixom HUR SVÅRT SKA DET VARA MED EN VARMLUFTSUGN??.. massor..

blev en dröm rulltårta.. yeeez! min två bente son halvsover o mina fyrbenta döttrar lufsar omkring här..

det e lördag i lill huset..

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela