Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

idag är det prizzes dag:)

Publicerad 2011-08-19 11:54:03 i Allmänt

hipp hipp hurra för idag fyller prizze år :):) ska senare till anette o äta tårta. hade tänkt mig förbi djuraffärn o köpa nå katt skoj :) hihi.. för jag tror inte han uppskattar blommor:P
ska nog ta med kameran o se ifall man får fotat nån ny bild på den ludna snyggingen:)

ananrs?

Carl är tråkig o sover.. eller iofs han e duktig o sover. Han sov massor igår kväll o jag var rädd att han skulle vakna mitt i natta, men icket han knorrade till vid halv 5, åt,ny blöja o sen somnade han om jag bytte om ifrån jamasen vid 8 tiden han åt o sen har han nu sovit, tror han vaknar snart, vill ju ha sällskap av honom :P hihi..

sen när anton kommer hem så tror jag minsann att jag ska ta mig ut till förrådet o leta upp lite höst stövlar, orka springa runt med tennisarna lixom.. orka ha på sig träningskläder, inte för att jag e sportig utan för att jag e så fet att jag itne får på mig nå andra byxor-- *morrrrrrrrrr*

ska slå på en kanna kaffe, vaddera kroppen med kläder o rocka med rockringen..
har lovat sofia att jag ska mäta midjan nu o så man får se vad som händer allt eftersom. har ju missat, men har rockat intensivt försen denna vecka.. gör inte löika ont längre, vvet att det tog ca 1½ vecka sist jag började att rocka, alltså det tar ju en tid tills kroppen vant sig med trycket ifrån rockringens massage bulor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela