Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

oplanerat planerat

Publicerad 2011-08-29 16:09:02 i Allmänt

blev promenad med carl idag, hade dock hoppats på att sofia skulle komma, men söt elizabeth hade blivit febrig:( i morrn ska jag försöka att orka köra anton till jobbet för att fara o göra ärenden på stan. får väl se då, annars kanske jag gör sånt rolit med anette på torsdag elelr hur det där nu var..
på onsdag kommer troligen pappa o bibbi o säger hej, dom tyckte calle blitt så stor att dom vilel se honom innan dom skulle på nån tripp neråt.

o på fredag e det jägarna 2 som gäller för mig o anton, då får carl mysa med farmor o farfar i hortlax:)

nu funderar jag på vad husmoran inom mig ska laga för middag.. ska fundera en lill stund till..


hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela