Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

sanning eller kånka

Publicerad 2011-08-18 07:19:12 i Allmänt

sanning. jag kan inte fatta att jag är mammaledig.. dvs att jag fött ett barn!!!?!?!
kånka. fixa frukost snart, för jag har nyss ammat..

eller hur kan man annars skriva?

singel, bor i en etta med två katter, jobbar som biluthyrare...
vs.
bor i ett hus med min snygga sambo,två katter, en hund och är mammaledig till carl..

HEJBARA VA DET SVÄNGER KATTEN...!

regnet det bara öser ner iallfall, tråkigt, men ändå skönt, betyder att det inte blir nå utomhus jobb:):) skjutsade raringen till jobbet idag så jag har bilen. ska till stan o byta ut nå kläder som Carl fick av ulrica o anneli, jätte tuffa fina kläder, meeen hade varit bättre med storlek 74, för då hinenr han ha dom längre, han har ju redan kläder som är för nu, dvs 68, precis det som nu köptes, han har ändå massor 74, men då får man vika upp ärmarna o byxbenen lite, men gör ju inget. kläderna är ju så fina att man vill se dom länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela