Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

i did it

Publicerad 2011-12-31 11:17:29 i Allmänt

jag nätshoppade inatt.. mhm.. jag vet hur det kanske låter.. men i did it. AND I´M PROUD OVER IT.. ok'? heh.. frågade anton om det var OK.. även fast jag egentligen hade nog klickat hem det iaf.. heh.. näe det var inte make up saker.. lovarrr.. eller int.. lite fransar o sånt.. mykket bra.. även en present till syrran som fyller år om heh.. 2 månader..


dagen planering.
nu är klockan ca 11:15, calle sover anton e ute med hunden.
ca 12:00 ska vi till affärn.. vilken det då blir återstår att se..
sen är de tovisst om tider..
ska laga nå go mat, göra nån go efterrätt.. säkert nån löjroms tårta eller nå annat smaskens oxå till små timmarna..
ska kolla nån annans raketer pga snålhet.. HAHAHAHA.. äsch då ;)

det e vad jag vet om 2011 på persöbyvägen.. :)

tjing!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-12-31 14:48:15

Ni skulle ha kommit uppåt och fått njuta av massor med raketer på hemmaplan :)



Ha en underbar nyårsafton och en god fortsättning på det nya året!



Kramar från svägerskan <3

Postat av: Lotta

Publicerad 2011-12-31 21:51:53

Löjromstårta? Låter intressant... ;)

Vet inte om jag ids fara till stan. och alla e väl döfulla på krogen på nyår...jag vet it.

vadå skriva "kod" för att kommentera? inte gör jag det..

kramis

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela