Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

äsp.

Publicerad 2011-02-27 18:31:37 i Allmänt

Ska vara ett G framför. .

well.

>Vaknade pigg som tusan, gjorde smaskens frukost o sen åkte anton hem.. Nu x antal timamr senare har jag inte fått gjrot någonting.. Jag blir ju så trött av allt! Sen är jag sur eftersom jag inte vågar gå ut, för går jag på promenad så kanske jag får ont, eller kanske är en underdrift.. då får jag ont.

piss oxå

Ska snart ringa Älsk o kolla vad han gör, för nu får han komma o roa mig, åtminstone ta ett bad eller nå..

hmpf!

Ser framemot nästa vecka, ska prata med ett företag ang praktik/el liknanade just för makeup grejjen, så jag får testa o göra dessa olika make up´s som jag ska göra.. guu så jag längtar.. kommer säkert vara sjukt trött efter dom dagarna. elelr så kommer jag få massor av energi.

tjing"

Kommentarer

Postat av: Evelin Fräki.

Publicerad 2011-02-27 21:00:23

Svar: Tack så jätte mycket :D

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-02-27 22:32:02

Om du behöver nån att sminka så är det bara höra av dig så kan jag ställa upp =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela