Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

fria fina sverige

Publicerad 2011-02-22 11:00:39 i Allmänt

läste ngt om att nån kvinna ville ha tv licens på alla hem datorer frö att man har tillgång till "public service".. men herre j*vlar vad det ska vara stränga regler i sverige, ALLT SKA DU BETALA 3 DUBBELT FÖR, vid inhandlande, för brukning av varan x2 (ström + avgifter), och du behöver köpa något som boxter,modem eller liknanade för att det ska fungera.

jag blir bara så less, att se en välklädd kvinna sitta i nån intervju o snacka om avgifter till höger o vänster, va? här sitter jag i en t-shirt jag fått av en kompis, långkallingar som e morsans o nå gammmla tofflor som e köpta på rea, o missförstå mig inte, jag har det ju jäkligt bra, men kommer det massa mer avgifter på allt, så skulle jag inte ha råd att sitta här o skriva på min datorn. då skulle jag få sitta i mina långkallingar o ja.. titta ut genom fönstret.

äsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela