Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

HEEEJ

Publicerad 2011-02-23 17:31:58 i Allmänt

Då kan jag äntligen ropa "hej".
Anette har varit här o hjälp mig med annelunds garderoben, en gång för alla. GUU SÅÅÅ SKÖÖNT.
*tackar ödmjukast*

har drukit kaffe o ätit ballerina-kladdakaka-kakor:) zmazkenz..

4 flyttkartonger senare rymms alla mina kläder i 1½ SKUBB (ikeas häng garderobs variant ifall någon missat), det känns jätte bra, vet inte om jag kommer kunan ha alla de kläderna som e kvar, men troligen, iaf ett tag till :) de kläder som rumdes i de 4 kartongerna kan jag GARANTERAT inte ha det närmaste halvåret/året:) men då e det färdi packat inför flytt, dom lådorna.. det kommer MERA.. tralalalalalal laa laa.. det kommer MERA..

nu ska jag hacka ihop mig nån middag, sen vila, har inte vilat något nu på eftermiddagen :( blir så himmlarns trött utan en liten nap.

tjing ping!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela