Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

hej hopp gummisnopp

Publicerad 2011-02-23 12:24:59 i Allmänt

för så e det ju, alltså som jag sa till söta annelie igår, "jag abra vaknade o poff så var det en kula på magen", hon trodde mig inte o menade att hon visste att det behövdes mer än så.. haha. hon borde veta.. såå.. vad hände egentligen!?!?

idag komemr anette o rastar mig för ovanlighetens skull.. ska följa med till biblioteket, sen ska vi o köpa mig flyttkartonger, NEJ JAG FÖRBEREDER INTE FLYTT.. men tänkte att om jag viker ner kläderna som jag inte kan ha i kartonger så kanske ajg hittar något som jag kan ha.. igår hittade jag två plagg.. ? lixom hallå..

se sååå.. skönt att ha lite saker klara.. då är det lite mindre att ta hand om i framtiden..

JAG VILL FLYTTA NU, OK?
men säklar vad jag kommer sakna min lägenhet, mitt booo, va? hur det skriker i hjärtat att lämna hemmet jag myst till o renoverat under de 5(?!) år jag bott här... min egna lilla etta med stor balkongen o alla förråd.. ja.. så det kan va, så det kan va..

♥Life goes On and On and On.... Totally!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela