Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

säger god natt för nu

Publicerad 2011-02-22 00:56:31 i Allmänt

enough is enough.. kan knapppt läsa, elelr för den delen skriva.

har varit sjukt trött i flera timmar, ca 8timmar med ögon ont.. vet inte varför. meeen kudne inte vila här tidigare eftersom grannens ungar har fri lek med hög ton på kvällarna innan dom ska sova.. det låter som att dom är på väg över till mig, guuuu så jag längtar tills vi får flytta in i huset.. många förstår nog precis min längtan.

-nå men lite eljest-


som skrivet.. massor trött..
imorgon kommer hjärtat till mig, åååh vad jag längtar.. men NU ska jag ta mig lite BLUTSAFT och smörja in rumpa o svank med ARNICA MASSAGE OLJA..


d
å

v
e
t

n
i

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela