Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

singellivet, hitta den rätte - BINGO

Publicerad 2011-02-28 22:25:44 i Allmänt

kom o tänka på det jag täntek på tidigare..... jo..
Såg en serie som jag säkert komemr se mer av ikväll..
Fick mig en tankeställare..

Serien handlade om en kvinna som intervjuar 7kvinnor i olika åldrar om hur dom gör för att dejta, o vad dom letar hos sin dröm man.
Det var interessant, har mer än en vän som letar efter de rätte just nu, även fler än en kille som letar efter den rätta.
Plötsligt slog det mig hur glad o lättad o lyckligt lottad jag på allvar är. Jag fann ju han, han med stor H.
Jag litar hela o fullt på Anton, jag litar helt o fullt på mig själv med Anton. jag vågar knappt skriva dessa ord. men det är inte omöjligt att hitta the ONE.

Felet som dom i serien gjorde var bla att dom gick för mycket på utseendet. Hon som intervjuar hon hade själv inget genmensamt med sin make, hon trodde aldrig 3 år tidigare att hon skulle var gift o ha barn.

Så det kan väl vara så att folk har för stora ideal att dom missar att kolla insidan, elelr ens känna efter ifall attraktionen finns.

nog för att anton besvarar allt jag drömmer om IDAG iallfall, vi har setts med aldrig träffat varandra. vi har varit på samma krogar samtidigt med inte träffats försen då för ca ett år sedan.. så MAN TRÄFFAS NÄR DET ÄR MENINGEN ATT MAN SKA TRÄFFAS, när det gälelr the one.

jag vet inte att det kommer vara han o jag för alltid, det vet man väl aldrig. men jag känner helt klart att vi har mycket goda förutsättningar :)

MASSOR MED KÄRLEK TILL ALLA DÄR UTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela