Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

spegel spegel på väggen där..

Publicerad 2011-02-24 12:46:39 i Allmänt

..säg vem som lyckligast på jorden är..

*Isabella*

Åhh.. så härligt..
;)


Solen skiner, har vädrat sängkläderna, dammsugit o diskat..
klippt Thittis fram klor, Wilda får Anton hjälpa mig emd senare, orkar itne jaga henne, jag blir på dåligt humör då hon stretar emot.

Har hävt på motorvärmaren till bilen o ska dra mot mot stan på någon timme, måste på fiffiga panduro affären o köpa mig något fiffigt till det dära jag skulle göra.. ;)
OJ kom på en annan grej.. hmm.. detta kommer nog ta hela dagen..
Ska väl baka bullar med älsk senare oxå, han ville ju så gärna ha bullar.. :P

trallaallaaa..

SKICKAR MASSOR MED LYCKLIGA GLADA SNÄLLA TANKAR TILL ALLA DÄR UTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela