Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

Värsta dagen på veckan

Publicerad 2011-02-25 06:49:42 i Allmänt

förövrigt så käner jag ett hemskt Champis sug.. !!

var bara en parentes..

nuså..



värsta dagen på vekcna, gråter när den kommer, FREDAG.

Som arbetslös med foglossningshelvetet som jag river upp hela tiden pga att jag vill klara mig själv o anton bara är här varannan dag, så kan jag tex idag göra.. INGENTING..

Förövrigt, så e det ensamt,tråkigt o allmänt ingen bra dag, Anton kommer inte försen imorgon, alla andra är upptagna med sitt, för att det e FREDAG..

Är lixom glad så länge som katterna åtminstone väljer att stanna inne.. men ju varmare det blir.. ju minre Thitti vill gosa.. *buuuhuuu*

JAG VILL FLYTTA NUUU..

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-02-25 07:07:20

men nufår du ta det lugnt!!! Nu ska du kommendera Anton att han måste hjälpa dig med städning och dylikt - ni är två om graviditeten. Och när din kropp säger ifrån så måste han hjäpa dig med det som inte funkar.

Och jag vet hur mördande tråkigt det blir att inte kunna göra nåt eller hur fördjävligt ont det gör. Tillslut vill man bara sätta sig ner och grina av smärta, trötthet och frustration.



Kram på dig vännen <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela