Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

3:e gången gillt

Publicerad 2011-11-17 14:01:42 i Allmänt

sotaren har sagt OK åt eldandet i järnspisen. YES. hoppas attt draget håller i sig.

DOCK, måste vi kolla igenom utrymmet uppe vid skorstenen, det var så välpackat med gullfiber att ja jag vet itne, det bide typ för tätt, hursomhaver måste vi ta bort viss del, ingen stor men delar som är FUKTIGA, kan ha o göra med denna dära pålten i skostenen.. som ja int ork gå in på...

nåväl.. köra litte med avfuktaren, byta gullfiber o sen klarrrrt.

härligt.


å senare typ om 2timmar o 17min så far jag till OK roknäs op hämtar ut ett paket ifrån eleven, hoppas att väskan är så fin o enkel o rymlig som jag tror:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela