Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

alltså.

Publicerad 2011-11-12 09:37:45 i Allmänt

jag kan inte sluta gäspa, samtidigt som jag egentligen borde vara relativt utvilad? vaknade i natt o var tok törstig, gick upp o drack vatten, passade på att göra en inbakad fläta från luggen hela vägen bak.. vågar inte ta ur flätan med risk att se ot som ett odjur..

herrn i huset o hunden drog på jakt.. NÄMEN VAD JAG ÄR LESS.. räknar helgerna tills eländet är över.. vad kan det vara, 2 helger till? det e nog antagligen ca vad jag orkar med.

i dec ska jag vara några timmar på lördagarna o göa make up på parelle, saknar gänget,kunderna o sminket.. ! konstigt näääe skulle int tro det.. nu har dom ju även bare minerals o deborah som jag inte hunnit testa.. har bara en skugga hemma ifrån BM, vilket i loove. men hur som haver..

calle ligger ju i babygymmet o chillar, men han blir säkert less snart så jag ska klura på va vi då ska göra. jahapp.. då rullade han runt på mage då.. han tycker det e kul ett tag, men att det e så mkt mer ansträngande.. förståeligt såklart..

tjock A kommer nog förbi idag som hon har tid över.. :)


jaja.. då hörs vi!

hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela