Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

ATT klicka hem saker ifrån internet

Publicerad 2011-11-13 13:44:15 i Allmänt

jag snirklade fram att ajg hade hittat en fin mindre make up bag, har ju itne så mkt smink, har helelr itne tänkt införskaffa något mer för privat bruk, alltså inte så aldrig mer införskaffa, utan inget inplanerat som jag känner att jag behöver för min eget välbefinnande, vid ev företag så är det anant snack..

hursomhelst..

hittade den iaf på http://eleven.se/product/images/13240/24373/


inte den snyggaste så klart var det en rosa, men behöver nåt ist för mina 5 olika små smink väskor :) tror denna blir perfa..

anledningen varför jag klickade hem den var för att anton fick ur sig NU FÖRST att han hade ansök om ledighet på tisdag för att fara o jakta. han sa * köp väskan* jag frågade * vad får du för det* *han säger *jag har tagit ledigt för att jaga på tisdag* jag sa *okej* KLIC´K KLICK KLIIICK

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela