Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

en bekant

Publicerad 2011-11-21 12:55:12 i Allmänt

vi var lite mer liknaande vänner, fast hade olika umgånges kretsar som bara korsades ibland.. för många år sedan.

idag få följer vi varnadras liv till som tätt via fejjan, samtidigt som vi har skapat en ytlig, men äkta relation. det vi ser hos varnadra är en likhet i känslor o önskan osv.

hon skrev nu nysligen på fejjan att hon inte orkar lägga ner mer tid på tillgjorda relationer, eller att ge mer av sig själv utan att få ngt tillbaka.

jag förstår henne för väl. ändå sen högstadie tiden, eller egentligen sen jag gick i 4:an eller nå, så har jag blivit påtrampad elelr utnyttjad för god vilja.

finns eprsoner som jag aldrig kunde tro att dom var som dom var. finns personer som än i denna dag fastnat i ett gammalt liv, det många inte fattar är att LIVET GÅR VIDARE, igår kommer aldrig tillbaka.

jag vänder itne kappan efter viden, jag går rakt emot strömmen. varför göra så när döda fiskar åker snålskjuts, joför att jag vill vara jag, inte nån medhållssam torrfura utan egen livsvilja elelr eget önsketänkande..

min framtid, mina drömmar,mina val


NU SKA AJG MYSA ED MIN BÄBIS POJKE SOM JAG HÖLL O FAMNEN FÖRSTA GÅNGEN FÖR 5 MÅNADER,4 TIMMAR O CA 30MIN sedan :) hihi..


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela