Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

halkade in på gamla spår

Publicerad 2011-11-02 19:05:21 i Allmänt

inte att längta tillbaka till förr, för utan carl o anton finns inte jag.. dvs förr är inte ett alternativ..
MEn.. funderade tillbaka till för typ5 år sedan.. vem jag var då, hur smal jag var då, ad jag ville mest i livet då, hur unga alla runt ikring mig var.. idag är alla dessa person inte fjortisar längre utan dom får gå på bolaget själv o dom har körtkort.. vad hände?

i min ålder, alla har familj... k'nner mig inte som 27.. känner mig mer som 17.. vansinne.. VANSINNE..

vad hände med tiden?

var int jag just gravid? vad e det för söt parvel som ligger o gäspar vid min sida? vems hus sitter jag i? gaaaah..

näe.. livet blev prara precis som jag önskat, enskata fnurror här o där är inget som inte fanns med i beräkningarna.. är ju bara människor..

ska snart o somma o låta fläääsket dallra i vågorna.. HATA ÖVERVIKTEN..

i morrn när ag o calle vaknar så finns min syster här.. weeeiiiiii...


hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela