Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

har då uppdaterat

Publicerad 2011-11-10 20:26:53 i Allmänt

men två bilder på det väldans nymålade köket.. hade då tänkt fixa med inredning o städa innan fotografering.. men vet inte när jag får orken till det så.. ja.. alltså..

men i morgon kanske jag orkar.. måste städa över allt o ta hand om tvätten, disken,städnign,dammtork,dammsug osv osv.. huset har ju förfallit då jag lagt fokus på köket.. calel tar ju upp nästan hela dagarna :) inget fel i det, men livet innan calle var ju inte att planera in lika mycket, nu hinns det med två ryck á 45min varje dag, på sin höjd.. o fastnar man framför datorn kan man ju direkt bara glömma att få gjort något den dagen så att säga.. .

wellwell..

funderar vart mina orkideer ska bo.. o svärmorstungan som är ned fallen mitt i rummet.. ojoj.. nä, jag lägger helt ner inredning för idag.. ska slappna av med en lång varm dusch, måla de obefintliga nagel stumparna på fingarna.. epilera benen o allmänt njuta.. iaf för ca45 min ;);) hehe..

ps.

ordet SEN (jag gör det sen, vil hörs sen).. det ordet är påhittat, det finns inget SEN, finns bara NU.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela