Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

i morgon

Publicerad 2011-11-20 09:59:26 i Allmänt

är unge herr Carl Holger 5 månader.
på onsdag då ska vi mäta o väga honom, tyvärr är det 2 år av sorg o saknad den dagen.

livet är skört.
för snart 2 år sedan var det snöstorm, idag är det frost på backen. även där förändras allt med tiden.

på nåt sätt så glömmer jag ibland o tänker att jag ska träffa på han i öjebyn, eller att han ska visas på bilder ifrån nån öjeby marknad, men när verkligheten slår in så vet jag såklart att det aldrig kan hända.

jag plågas av tanken på att vi hade bråkat o var ovänner. Men även det blir bättre med tiden.


Tiden läker alla sår, men ärren förblir.


*love*

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela