Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

int nå klokare

Publicerad 2011-11-23 09:49:42 i Allmänt

nähädu.. inte blev jag nå klokare när jag vaknade..
bara mer trött i huvudet.. vi har saker som måste bli klart i huset, vi har tid som måste tags igen, just för att det hittils gått åt ca 19hela dagar åt jakten har det alltså missatts 19 dagar med fix på huset.. vad händer då? sladdar hänger o golv lister saknas o trasiga ting i badrummet.. osv osv.. det e inte kul.. känns som ett arga snickarn avsnitt förutom att vi har inte påbörjat något, det e bara saker som inte gjorts sen tidigare ägare.. :/

dessutom har det förbisetts en grej.. MINA INTRESSEN... som jag hade tänkt utöva ett par timmar ett par dagar under mellandagarna..

jahapp...


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela