Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

pite bor

Publicerad 2011-11-11 11:44:29 i Allmänt

enligt någon undersökning ska alltist pite bor vara lyckligast i norrland. ok. fine.

sen kommentarerna på detta på pt webb är i stil med, det e en myt, beror på vem du frågar osv osv..

sen jag varit liten har folk alltid pratat så väl om dom i pite, att dom är som dom är (gott o ont?) att dom är välkomnande och roliga. kul. EN SÅN VILL JAG OXÅ VARA. så då flyttade jag hit, näe så gick det itne till, tänker då heller inte dra valsen om hur det kommer sig att jag flyttade hit, nej det hade inte med kärlek att göra.

hursomhelst.

i dag skulle jag inte vilja bo någon annanstans förutom just här i långnäs,piteå. i lilla huset med underbara utsikten över svensbyfjärden..

jag är verkligen så lycklig.
,
men,
det e klart, frågar du mig en dålig dag så tycker jag allt e piss o jag vill flytta själv hem till överkalix, dvs EN DÅLIG DAG, så allt e väl relativt, beroende på vilket humör man är då man får frågan om man tycker pite är bäst.

tack o hej. idag e det fredag. har abra en liten present till pappan, hade tänkt ta mig till stan o köpa något mer kul.. får väl se.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela