Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

roligt helt otroligt

Publicerad 2011-11-01 13:57:14 i Allmänt

kolalr på alla fantastiska bloggar, med alla fantastiska personer.. o jag undrar, tänk o mjag skulle ha tid med en bråk del av nåt av mina intressen? som nybliven make up artist har jag gjort make på mig själv en gång i veckan.. heeey.. som hobbyfotograf fotade jag sol uppgången här om dagen.. och månen vid ett anant tillfälle.. yey.. med 20kg övervikt och ett barn så e intresserna långt ifrån vardagliga..

jag önskar itne bort carl, men jag drömmer till dagarna då jag kunde ha alla mina fina kläder, o tassa lätt omkring överallt.. inga ha en mage hängandes eller rumpa med tillhörande lår som kräver strl 42.. tycker detta är info som ska gå ut i skorlorna när barn börjar ha sex med andra barn o med risken att få ett mindre barn..

du tappar dig själv helt o hållet för ett tag, men enligt rykten hittar man sig ett nytt "eget själv".. får väl se.. nu har jag huvudvärken ifrån h*vetet.. jag som aldrig för hade såntl.. yeey.. är orolig över en grej.. och jag e sååå trött sen i lördags då sambon var iväg ett dygn.. yey..

längtar efter syrran.. kommmmmmmm nuuuu... räknar timmar.. dvs 24+20? eller? alltså vaddå som att matte är min starka sida.. FNYS. .

hejz!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela