Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

sitter i soffan

Publicerad 2011-11-02 10:05:42 i Allmänt

med världens stå.. nej oj, detta var ju ingen dirrrty roman..

sitter alltså i soffan med lille carl som dregglar över nån lurvig hund han fått.. jahapp.. roande..
ska fixa lite frulle, men blev som så trött.. gick o la mig igår vid 21, eller jag kastade mig i sängen efter nåt damp anfall som jag fick.. o sen när jag la mig i sängen upptäckte jag att klockan bara var 21, morrade lite lätt åt det hela med att ajg skulöle sova bort hela kvällen.. kit samma, jag var ju sur så jag somnade iallafall.. vaknade x timmar o minuter senare av att anton  ger mig calle som vill ha kvälls mat.. jahapp. sen så sträcker jag bara upp han o anton får lägga ner han o jag somnar om som att inget ahde hänt..

härligt. jag fick sova.

idag är dagens då jag bborde städa lite.. syrran komsi kommer i morrn.. I MORRN ÄR HON HÄR O ANCI KOMEMR OXÅ FÖRBI.. vad annars, ja.. det e ju nan som fyll aaar.. jippie yahoo.. 
anton har faktiskt engagerat sig i en present, antagligen i samråd med nån.. hur som helst så vill han försäga sig o jag får säga åt honom, jag vet redan att vi ska lämna bort söt barnet över natten.. johio...


näemn nu vill carl ha lite uppmärksamhet.. o det skall ha få.. hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela