Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

man vill ha det man inte har..

Publicerad 2012-04-16 19:49:52 i Allmänt

ett uttryck.. inte abra det.. utan så känns det jsut precis nu även för mig..

kollade in bloggar o fick känslan av avundsjuka runnanades över mig, o på vad.. JO.. på smala singlar utan familj som är ute o reser.. HAHA..

alltså.. känslan stannade abra en kort sekund.. för jag vill inte vara singel utan familj, smal o resa kan man vara o göra oavsett :P

jo jag vet faktiskt det.. po bara dfärför tror jag att ajg ska göra.. MUFFINS.. heh.. ska ju vara utan sånt i flera dagar... dvs när helgen kommer.. lär kasta i mig några glassar hos pappsen så jag inte tynar bort när vi e i årrenjarka.. heh.. vojvoj..

nämen  vad säger vi?

jag känner mig väldans slut i kroppen o i huvve efter en dag i djävulens tecken, inte att det varit varmt men otroligt hur carl levt om.. damp barn deluxe.. konstigt att han sover nu.. NIX.. om han komemr vakna är mycket osäkert... han åt en välling flaska i sömnen nyss.. haha..

känner mig annars på bra humör vs. långsint, bra humör för saker o ting lixom löööser sig, ¨långsint för att jag har numer noll tolerans på dissningar. välj bort mig en gång,två gånger, 3 gånger..  o du har valt bort min vänskap för alltid. efter alla år med besvikelser och div skit så orkar jag inte mer, oavsett vem det gäller. jag har faktiskt fått nog.
 
jag kan vara en bekant, en party polare, en granne men jag kan inte vara en kompis IBLAND.
tyvärr.

i will never be alone.

måhända att jag är som jag är, alla mina negativa sidor, men jag är helhjärtad i relationer. därav gör det ont när det bllir åt fanderns av div olika anledningar.

som jag sa åt en i helgen ang ifall jag ville ha nån sån homeparty o bjuda in vänner, jag ba: jag ahr faktiskt inga vänner att bjuda (har itne noll vänner, typ 3 men det gör inte någon grupp direkt) men jag har en fin familj :)

älskar min familj med tillbehör! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela