Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

grattis,beklagar, mitt nya liv med

Publicerad 2012-02-23 09:35:28 i Allmänt

grattis till kronsessan med tillhörande prins!

beklagar till handlarn i hemmingsmark som läggs ner.

och mitt nya liv med min mobil som fick sig en uppdatering igår.. jo.. life rocks!

sen är jag trött har ont i huvudet, bad week o vansinnigt hungrig känner dessutom ett ååååh till att måsta snart gå o göra calle gröt o göra mig själv kanske gröt.. gah..

men hallå i skogen lixåm vi har ju iaf fortfarande en ica i byn, tvi tvi tvi*! joooo jag gör mitt o handlar där.. men inte storhandlingen tyvärr då e det ekonomin o utbudet som väljer.. men nån gång i veckan blir det iaf roknäs



men dåså..

då får vi höras, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela