Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

snart dags för sängen, äntligen!

Publicerad 2012-02-23 22:37:50 i Allmänt

men så jag har längtat efter sängen idag, tror det e blodförlusten som gör sig påmind, är ju mer än ett år sedan sist.. hade helt glömt hur det påverkar min kropp,ork och humör..

har skottat,städat pysslat o pratat med mina orkideer som i sin tur lovade mig blommor i mars :)

annars?

jag är så vansinnigt fotografering sugen, styling sugen, fixa hår,locka färga klippa.. eller göra make up´s.. what ever.. har säkert med våren att göra..

har haft mina kä'nningar om vad jag vill ha tillbaka, over size kostymbrallor, bälten på höften och bälten som markerar miidjan, samt färgen grått.. o ja vad e det som kommer tillbaka.. YEEEZZZ!! plus att jag även gjort en del make ups med markanta ögonbryn o ljusare övrigt.. o vad e det som gäller.. ja mycket riktigt.. hääärligt.. kanske jag då ska börja blogga om att jag tycker o tänker o vill ha osv, för det verkar ju som att jag e med i tanke svängarna :p


men dåså..


hejz!

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2012-02-24 02:24:08

jag e oxå lite stylingsugen, jag får klä upp mig och göra en till fånig pose till "dagens outfit" snart. Jag ska nog nästan bara göra töntiga poser till sånt. ha ha.eller inte jag..LOLO !

och en galen makeup till det, mmm det blir väl tjusigt ;) Lite roligt måste jag ju få ha i denna tråkiga vardag.

Breda bälten passar väl mig? man får hålla in magen lite bara så blir det bra.. måste posa i min turkosa klännig som jag aldrig använt som jag gillar! ja du få se.. :)



Du får utöva dina begär på mig sen när vi ses..he he, alltså makeup osv. Jag vill fotografwera dig nångång. Borde åka iväg till dig snart, mars eller april.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela