Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

7månader

Publicerad 2012-01-21 00:07:18 i Allmänt

vad gjorde du för 7 månader sedan?

jag låg på bb med morfin för att vila lite.. hihi.. idag är calles 7 månaders dag! eller egentlgien inte än, inte försen 08:27.

sitter o pustar ut efter en attack mot snön.. var ut o skottade nån timme ikväll..

vi var även o kollade hamilton på bio, men ja alltså, jag tycker den va som mesig..

nu så sover calle, thitti myser med husse o wilda ligger här på barbordet breve datorn o mig såklart.


nämen.. i morrn ska man borda få ngt gjort iallfall.. typ städa bilen eller nå.. tror jag ska ta mig en rymmare i morrn på dagen, själv, och bara ranta runt, kanske dra en glidare förbi anette om hon är hema.. få väl se:)


dåså.

då hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela