Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

feelingz

Publicerad 2012-01-04 23:54:54 i Allmänt

varit ute och skottat, var itne så tungt så jag gjorde hela gården.. var abra ett tunnare lager emd snö, men tänkte att det var bra att få bort defn och några fetto gram ifrån kroppen.. det e lixom inte bra detta med att äta gottigott.. jag var såå nöjd innan julen, kändes som att det hade tappats några grsm.. eller var ju tyå ett kilo/2v, men nu lär min vikt var aplus minus noll igen.. jag vill ju bara få bort dessa 10-15kg..

för brukade jag halv svälta mig o super duper prommenera och sit up´s, nu så kan jag inte svälta mig, hinner helelr itne ta en promenad när JAG vill.. utan då calle vill, och när det tiden väl komemr så väljer jag disken eller tvätten eller matlagning fram för en promenad..

well..

my friend the rockring.. it´s always there.. rockar för lite and i know it, mår så mtk bättre när jag rockar o får masserat ryggen, nu e jag bara tröt o gnällig, fattar inte varför vaaarför jag inte bara rockar när jag ändå helst vill det?

vansinne..

nå nu e det dags för dusch o mysa ner sig i sängen.. thitti sitter brevid med o längtar ut.. hon hatar vinter..


gnatt

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2012-01-05 15:24:19

Du har en man fast nu. Bli tjock o njut av chips o dipp o champis. ;=)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela