Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

host host

Publicerad 2012-01-18 15:31:44 i Allmänt

jag harkel hostrar o snörvlar ed jämna mellan rum, orken ligger på minus och jag kännermig små yr,,,
det e inte det värsta..

lill hjärtat har ju oxå hosta o snörvel..

han sover mest om dagarna.. orken ligger heller itne på topp hos han.
nu sover han så jag ska lägga mig i soffan och sova lite jag med, 45min tills älsk kommer hem.

strejkade igår som köksa, tror ajg gör samam sak idag.
han säger att det e bekvämt att maten är framdukan då han slutar, men jag vill att han ska känna vad det innebär. dvs tid o ork när varken det ena eller andra finns..

calle finns hela tiden, vare sig om jag lagar maten eller anton..

tror anton ska få sköta köket o calle och jag tar ut sikko på prommis..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela