Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

mina makeup måsten 2011

Publicerad 2012-01-04 12:58:48 i Allmänt

bara för att andra noterar detta i bloggar så kan väl jag oxå välja fram 3 st måsten.


lancome color design nr 902 Pearly Blue - uuunderbar.. den kan upplevas vit, blå  eller om du plandar den med annat färg så får den pärlemoreffekt, dvs den skimrar i flera färger. den är ändå en matt skugga.. udnerbar.





toofaced shadow insurance - enkel, dryg, håller färgerna på plats heeela dagen, men känns även som att man lättare får av sminket tillslut då det ska tvättas bort, lite mirakel över det hela.



mabylline - älska älska älska. denna fantastiska mascara, separerar, ger fyllighet, otroligt bra med färg på fransar.

som nästa make up köp blir det snart och det blir det nya i denna serie, hoppas den e minst lika bra o förhoppningsvis bättre!

(bilder är tagna ifrån google eftersom jag inte orkade fota själv.. ;) )

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2012-01-04 15:01:11

jag ska härma dig. ungefär. hi hi

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela