Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

u and me

Publicerad 2012-01-09 17:56:00 i Allmänt

have i lost u?
when i´ve needed u the most u weren´t here..
and now i don´t know how to be there for u..
there´s a big wall between us and i don´t know why..
i tried to do my best.. but i have failed.
there´s only so much energy i can give for somthing that needs two hearts to work.




någonting har förändrats. kan allt bli som vanligt. kan tiden suddas ut.

jag vet inte längre. för något har förändrats och jag vet inte vad.

något har förändrats och något är nog vi.

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2012-01-09 23:14:25

kraaam! Skrev några visdomsord i min blogg när jag läste det här du skrev..tänkare som jag är.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela