Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

ett ett ett ett ett ETT HELT ÅR

Publicerad 2012-06-21 12:56:24 i Allmänt

har calle funnits här hos oss, fantastiskt! och jag som hade tänkt leva ensam med mina katter i rsten av mitt liv,, tänk så allt bara kan försändras.

calle sitter o leker o mina ögon går i kors, vansinnigt trött.. kunde inte somna inatt.. höll på o diska o sega mig o måla tå naglarna.. ja ajg fattar itne vad jag hållit på med men somnade för sent iallafall.. helgen är tok nära, dryga timmen tills anton är hemma..

jag ska nu ta på mig ngt annat än skitiga träningskläder.. dom var rena.. men efter en gröt lunch så var odm inte rena längre.. o det e itne calle som grisar... hmm..

thitti ligger då ute i gången o myser o wilda söt nosen ligger här brevid mig o myser.. hon har som slutar bry sig om calles lekande :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela