Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

pain

Publicerad 2012-05-08 22:01:10 i Allmänt

damn vad det har börjat bubbla i magen igen.. undra om det e så att jag måste sluta med mjölkprodukter igen? frustrerande deluxe..

i mrogno är dagen D, dagen då jag finally ska ta min feta röv och förflytta den till lule, min förra boende ort, och hälsa på lena min fd klass kamrat med sitt barn som är dagarna äldre än mitt barn.. jessus vad tiden går..

men sen ska jag ta mig för att hälsa på Lina oxå. två flugor i en smäll.. hoppas hooopppas att allt går bra på morgonen så jag tar mig iväg i bra tid, ska packa färdigt det jag kan i väskor osv..

oj så o komplicertat det var förr.

MEN JAG ÄR SÅ GLAD ATT HA BILEN TILLBAKA. fatta at tjag tidigare fick stiga upp halv 6 o slita upp ungen ur sängen, skjuta anton till jobbet för att typ kunna fara in en snabbis till stan o sen hämta anton kl 4.. NU är jag friiiiiiii.. hiii hiiiiii..


hejz!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela