Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

väntar

Publicerad 2012-05-04 13:52:47 i Allmänt

på att anton ska komma hem.. får se om vi har kanske tid att åka förbi lule en sväng.. vet inte hur STREESAD han är.. troligen måste vi iaf ut med hunden. elller int troligt, utan vi ska ut med hunden.. eller troligen vi.. men helt säkert HAN.. :P

hämtade fina sofia idag, var som magiskt att se henne komma med stor ryggsäcken.. fantastiskt.. nu är hon på hemma plan :)

wellwell..

senare JÄMTÖN.. hade inte tänkt dit försen i framtiden, dvs i sommar, men eftersom jag gick ut på fejjan om att jag behövde en cykel kärra så fick jag ett erbjudande om en.. yiihaaa.. säger ajg bara..
anton tycker ajg stressar som vill hämta den nu, men vaddddåå annars komemr det nå annat emellan o så blir det aldrig av eller nå :P

i morrn har dom ju lovat piss j'vla väder..

ps. thitti är skadad igen, värre än tidigare o nu i frambenet ist bakbenet.. kul f*king jul.. hon är iaf glad, men hon har legat i 3 dagar o nu så har jag fått se att öppningen av såret är som en herr nagel stor.. dvs ganska stort, vi har tänkt att linda om det, för det är bara benet som är framme.. ingen hud eller blod eller nå.. äcklig som f*n..

nu ska ajg sluta svära o ist pausa lite :)

hejz!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela