Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

tackar fader frost

Publicerad 2012-02-06 14:44:03 i Allmänt

för all den snö han giver.
tackar för de minus grader som fått varmvattnet att våga vägra köket..
TACK

annars så ska vi hämta en byrå i stan ikväll som jag ska ha i vardagsrummet.. mest för att förhindra små fingrar att dra ut kablarna ifrån internet fiber anslutnings grejjen.. hej bara lixom..

nu har unge herr urkel vaknat efter att jag tvångs sövt han i vaggan pga sömnbrist..

nu så ska jag ta min feta röv och placera mig i soffan ist.. yeey.. måste planera öbleringen av golvlampan som nu måste byta ställe.. o ja, jag vill ha kvar den.. för den e fin.. vojvoj..

o detta dära älghornet hade jag velat ha på väggen ovanför byrån.. mja mjoo..

mera kaffe till folket!

ps.

JAG ÄLSKAR MITT HÅR.. ATT DET KUNDE BLI SÅÅÅ FANTASTISKT MED HÄLP AV RÄTT FRISÖR SOM GJORDE RÄTT KLIPPNIG O RÄTT FÄRGNING..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela