Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

ta vara på dagen

Publicerad 2012-06-08 23:42:13 i Allmänt

kvällen,natten, morgonen.. ja ni förstår säkert poängen.. dvs ta vara på livet.
finns för många i min egen ålder som valt den mer tragiska vägen i livet, tjuverier, alkohol missbruk och narkotika.. why? många av dessa har kärleksfulla familjer, har vänner och har utseendet och allt serverat framför fötterna.. men varför måste då dessa ha dålig självkänsla o umgås med idioter, gammel idioter som int gjort annat de senaste 40åren,., hur kan man se upp till sånna?

jag valde bort allt o alla, tyvärr hade jag för dålig karaktär så jag kunde inte ha kvar en del av "mitt gamla liv", utan fick välja bort allt och börja om på nytt.. kämpigt, javisst.. halkade ändå tillbaka i tjyveri gäng.. men tog mig ur denna förlorar väg, precis som många andra vände jag på steken och sitter lycklig framför datorn med en familj i ett fint hus.

chansen finns alltid att välja en annan väg. den som inte tror/tycker det, väljer att inte se den vägen.. väljer att ha det som de har det.. men fine ha det så, tänk inte på familjen och vännerna som finns där. lev livet som att det är inget värt.

då ska man komma ihåg alla fina människor som inte ens får leva, som dör innan dom fyllt 25, Johan fick minsann inte uppleva sin 30års fest.. eller att bli pappa eller att skaffa djur.. han hann bara börja leva och såg bara ljus på framtiden.. men fick int.

ta bara vara på tiden. hur svårt kan det vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela