Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

30 hela veckor

Publicerad 2011-04-13 06:25:24 i Allmänt

grattis en dag närmare dagen D.. eller dagen F.. eller vad man ska kalla denna dära dagen som jag inte riktigt vågar säga högt.. för jag e ju inte Gravi.. jag e ju bara lite rund om kinderna.. o magen.. *host*
Förstår inte varför jag har sånna otrooliga problem med att vara graviiiiiii...d
Eller itne problem, men att jag har svårt att inse, även fast han lever om som tusan varenda dag.. eller NATT... jädras natt uggle barn..

jaja..

ska frösöka mig på en PN eller vad man då ska kalla det, bara för att inte vara så sjukt trött när jag väl kommer till stan...

tjing!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-04-13 07:13:49

ha ha ställ in dig på att ha en nattuggla när han föds. För den dygnsrytm de har i magen, ja den har de när de föds oxå(till man själv lyckas få vända på dygnet för dem - med Eric tog det 3 mån)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela