Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

and then it was over

Publicerad 2011-04-11 06:29:14 i Allmänt

helgen är slutt.. jahapp.. det var det.. Nästa helg ska jag måla klart mina mobler enligt en tanke som jag hade.. För anton åker till Årrenjarka.. johopp...

Jag mår iaf bra idag, hoppas det håller i sig. Känner mig inte riktigt 100, men kanske en 87 precent OK.. det får duga.. jag vill ut bland folket, så jäkla kul e det inte att sitta här som nån rugg uggla..

Kollade igår på en tjej som heter dope2111 på youtube, det handlar alltså inte om knark utan om Promise Phan som sminkar sig så hon ser ut som kändisar.. fy sjutton så häftit att se. Anton frågade ifall jag önsakde att hon lärde mig hur man gjorde, och självklart dkulle det kännas häftigt att lära sig alal skuggningar för att förändra näsan o linjer för att förändra storleken på ögat osv osv.. det går ju att lära in sig.. men jag tycekr det räcker med att se sånna flaschiga makeup´s på show artister o reklam posters :) det e inget som jag skulle vilja använda till en fotografering eller så, men hade varit kul iofs att kunna erbjuda.. mja.. får väl testa mig fram lite..  Går ju inte att göra helt som henne Promise eftersom mitt ansikte är helt eljest i jämnförelse med hennes.. så man msåte hitta rätt skuggning till rätt person.. hej o hååå ANETTE HJELM VAD DU SKA SMINKAS.. hahaha..

nu ska jag kolla nån serie medans jag inväntar kissorna.. o när dom kommit in så blir det att pausa ett tag innan schtaaan..

Överkalix till Påsk med anton o katterna ifall nån bryr sig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela