Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

Är det godnatt snart?

Publicerad 2011-04-13 22:17:52 i Allmänt

Nog är det väl ändå så snart att jag får gå o sova?
jag ruvar på om jag orkar ta en dusch nu, eller om jag ska ta det i morgon.. har ju ändå tvättat bort sminket..

hmm..

näe.. jag skiter i en dusch idag, jag tar det i morrn! jag e inte såå smutsig.. hmm.. låter ju som att jag e en lortgris nu mitt i allt.. nämen nu slutar jag skriva om att duscha eller inte..

thitti kommer snart att hoppa ifrån balkongen o när hon gjort det så kommer ajg stänga dörren.. då får wilda vara tyst o inget mer med det.

Bäbis i magen kan oxå ta de tlilla lugna o gå o sova.. int är det nån idé att börja leva rövare nu iallfall.. !

jamen då hörs vi!

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela