Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

åtta timmar senare

Publicerad 2011-04-30 07:57:13 i Allmänt

så ligger jag i sängen  med datorn.. Anton sover fortfarande, men tror han kanske håller på att bli irriterad över att jag knapprar o knapprar o knapppprar på datorn.. men hör efter om jag bryr mig.. !
har lite tungt att andas efter igår, blev nog för mkt av det dåliga, dvs först krattade vi sen så var jag i svärföräldrarnas hus i flera timmar men sikko var såklart ute, men ändå.. :/ idag får jag iaf betala för det!

Hade mysigt igår, som skrivet så krattade vi o inväntade att victor skulle komma, när han anlände så började vi grilla o poff så var maten klar, vi 3 åt som små grisar o sen sa det abra stopp.. alla blev vrål mätta men hälften av maten var kvar.. jag fick tyvärr bara i mig en skiva med ytterfilé, sen var det fullt i magen.. tråkigt att det ska så snabbt bli fullt i magen :(:(:(

nu ligger jag med snarra påsen här brevid.. den LILLA påsen.. hehe.. hääärlisch!

Thitti gick ut i natt, o Wilda gick ut för ca en timme sen, så dom kommer inte in i första taget.

jahapp..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela