Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

bebäver

Publicerad 2011-04-20 22:24:09 i Allmänt



bemästra ordet behöver kl 22:20 en torsdag.. SVÅRT.

har lekt lite me smink idag.. men ska leka mer när jag kommit till ökx i morrn..
sen e det ju så att jag har faktiskt inte så mkt produkter att röra mig med, lite tråkigt, hade önskat att jag hade lite mer sånna hysteriska färger, alltså bara för skojs skull.. men meeenn..

Anton o hans pojkvän Dani var förbi o drack kaffe för en stund sen.. jag som trodde jag skulle ha en ensam afton, satt o smorde in kroppen.. naken såklart.. o så hör jag hur dörren öppnas o anton ropar att jag o dani kommer upp.. HEJ O HÅÅÅÅ.. på med ett lakan.. jojo.. jag fick på mig kläder ganska snabbt.. men nu måste jag få av mig dem igen..

Kattorna är iaf inne o det e ju skönt, hoppas thitti inte sover för länge så hon hinner ut i morrn innan vi åker..

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela