Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

blir knäpp

Publicerad 2011-04-21 10:09:10 i Allmänt

av att sova ensam, meen.. NATTEN SOM VAR, VAR DEN SISTA!!!! ah!! SKÅÅÅL PÅ DEN LIXOM.

hur som haver.

När jag sover ensam så drömmar jag så konstiga drömmar, i natt så drömde jag två olika, men den enda kommer jag inte riktigt ihåg, vet bara att det var samma grej i båda drömmarna.. att jag började blöda..

inte mycket, men...

jag drömde alltså i den sista drömmen att jag gick mitt i stan på kvällen, messade med anton, han var på fest, det var lördag, när jag gick där så hoppade en kille upp ifrån ingenstanns.. o hoppade på mig o jag ropade "jag är ju gravid".. han brydde sig inte.. o så sjönk jag ihop o började blöda, for till akutebn o då hade det bara kommit typ två droppar så det var ändå ingen fara...  DRÖMMAR KAN GÖRA SKALLEN HEL O OLAG...


NU ska jag ta hand om kattspyan jag ser i ögonvrån.. Wilda har ju typ bulemi.. hetsäter upp maten för thitti o sen spyr hon upp allt..

snacka om att släga pengarna i sjön..

PS. JAG ÄR SUGEN PÅ FANTA...

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela