Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

då var våren här

Publicerad 2011-04-01 23:04:04 i Allmänt

nämen så tråkig rubrik.

egentligen skulle jag bara kunna skriva något fjantigt som hej hopp gummi snopp.. men kändes ändå mer omoget..

jag e trött o ska snart sova, har tagit en dusch o hade tänkt att låta håret självtorka, det blir som så mkt mer livligare då, dessutom får håret själv välja frilla när det själv tårkar, bara att anpassa sig efter det.. jo..

allt händer på fejjan.. folk förlovar sig, skaffar barn, gifter sig.. har man blitt gammal eller gör fol ksaker tidigare nuförtiden? vad ska ajg snacka, för ett år sedan var jag barn emotståndare, nu sitter jag med magen i vädret o känner min alldeles egna bäbis sparka o leva om..

herrejessus.. är det verkligen sant.. ehmm.. JO..

så.. då..

god natt!

PARELLE I MORRN :).. o nästa vecka.. o nästa vecka.. o.. ja.. de dagar jag orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela