Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

det är bättre nu

Publicerad 2011-04-14 22:45:55 i Allmänt

nu först känner jag lugnet åter igen.. för Calle började om med sitt sparkande ikväll vid 8 tiden..  ska aldrig mer klaga på hans sparkande.. never ever! *förlåt bäbisss*

Han var alltså lugn i nästan ett dygn innan han börjad eom med sparkande osv.. kände något litet puffande här tidigare idag, men blev osäker om det var mina tarmar eller om det var han..

Hade rent sagt ångest, för det hjälpte inte ifall jag drack kallt, satt på ett spec sätt eller puffade på magen. han total nonchalerade mig!

muppigt värre.. nu med aningens huvudvärk o egentliegn en vilja att mysa med älsk, så kommer jag bara tvätta bort sminket dricka massor med vatten o sen sova.. detta har varit en psykiskt jobbig dag..

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela