Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

det SVIDER SOM F*N

Publicerad 2011-04-16 18:21:51 i Allmänt

Hektisk dag.
Var tvungen at tparkera vid busstationen.. sen gå genom stan.. sen väl framme stod en kvinna o väntade.. hej o hå, gjorde en riktigt cool sminkning på henne, då kom 3 tjejjer som ville bli sminkade.. 2 timmar senare så gick jag till Sofia, surrade lite o planerade in Hello Kitty Tvål fotografering på Måndag.. Sen timmen senare for jag förbi Carros nya lägenhet, Mycket mysigt, men kändes typ precis som Anettes gammla, även fast den inte ens var i detta dära området, den var ju på furuberget.. men men.. kanske samma byggare bob på husen ändåå.. vem vet.. int ja!

Nu har jag då så klart tagit mig hem.. Katterna är avsmullna o jag känner att jag msåte ta en dusch för jag kan inte sluta snora.. Men hey, klarade två längenhets besök med hund i varje lägenhet.. dvs, min allergi måste vara på bättrings vägen? eller så stupar jag tonight-?"*!

NU dusch,
SEN sängen
SENARE kvälls fika med katterna
Efter det sova
SEN vakna o invänta att Älsk ska komma hem..

Fast i morgon ska jag även försöka bädda mig på solsängen på balkongen.. hääärlisch!

JO.. DET SVIDER SOM F*N I LJUMSKEN, JAG TROR JAG KOMMER ATT DÖ AV ALLERGI BLANDAT MED FOGLOSSNINGS VÄRK BLANDAT MED LJUMSKENS SVIDANDE VÄRK... JAG VILL INTE VA GRAVID IGEN..

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela