Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

ett, två..

Publicerad 2011-04-14 09:26:13 i Allmänt

en svart o en fläckig är äntligen inne.. katterna är alltså inomhus.. ett mindre problem..
men thitti var då f*n så skitig.. ?!

Bäbis e inte riktigt tipp topp kicking än.. kommer nån buff ibland.. han kanske e trött jag vet inte..
jag känner mig lite illamående.. fast det gör jag typ varje dag.. tror ajg ska vara kortare tid på Parelle, 3 timmar kanske e för mkt? jag gör ju som jag vill, är ju bara där för att känna på sminket, klura på färgskalor o ragga jobb. Blir ju iaf som tidigare skrivet på tjejkvällen.. inte för att det e nåt sådära.. men ändå..

Tror nästan jag ska ta o vila en stund till nu när katterna är där dom ska vara..

hejs!

Försökte buffa på bäbis, men han vill int riktigt.. han e inte alls på humör.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela