Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

go morr

Publicerad 2011-04-16 11:00:24 i Allmänt

on off? morron morroff.. morr?

näe inget direkt morr.. men trodde att klockan var 12.30 när jag vaknade.. stressad hoppade jag upp ur sängen.. dubbelkollade klockan o den var abra 9.30.. jaha ja.. men dåååsåå.. 

har lockat hår o löshår.. men blir nog ändå bara att ha det e en svans, kanske en rosett ifall jag nu vill känna mig xtra lördags fin :) det e ju inte som att Älsk ser mig ändå.. hmpf!

Thitti sover i sängen o Wilda är ute på äventyr, Calle har nog somnat om i magen, för han var lite sprattlig vid 9 tiden, men itne nu.. han har nog tagit sovmorron :) 


*

Det är många bud om vad som ska hända idag, åka förbi Carro, Hänga med Sofia..  Allt kommer ändå ske efter kl 15, eftersom jag kommer vara på stan tills dess :)

jepp!

Då tar jag o slappar en timme eller nå :P
 För för dem som inte visste, jag ska itne städa övre vind idag, jag tar det på måndag o tisdag :) för då ska jag ändå vara hemma :) varför slösa en helgdag när man kan slösa en vardag? :P
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela