Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

grått men ändå inte

Publicerad 2011-04-07 10:41:20 i Allmänt

det känns som en går dag, känner mig aningen hormonell deluxe.. itne direkt grinig utan mer grinfärdig..
Jag o mina kriminal serier drar upp känslor ifrån förr. Det är inte rättvist att inte J fick vara kvar på denna jord.

Saknar Hepp. Saknar Farmor.

Känns som att jag måste åka hem till byn snart. Det är så mycket känslor som bubblar åt höger o vänster. Antagligen är det pga graviditeten. Men ändå..

Längtar efter bäbis, Längtar efter huset. Längtar efter att pussa Anton godmorgon o godnatt varje dag.

Känner mig fattig som en kyrkråtta dessutom.. ! o såg då att jag jag hade missat att skicka in akassa kortet.. men hade bara missat med några dagar, inget som förstör utan bara det att jag kanske får vänta lite längre på cash.

Letar jobb, men svårt, försöker mer kolla efter jobb alternativ efter mna mamma dagar.. men heey är ett år dit.. jahapp lixom..

*gäsp*

undra om jag skulle ha tagit en PN på en 30min för att sen göra mig klar för stan.. ?!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-04-08 07:22:57

Ja ta dig nu en tur uppåt. Du får fixa sminkuppgifter på oss alla tre om du vill, så du kan förena nytta med nöje :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela