Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

GRATTIS ISABELLA

Publicerad 2011-04-09 00:34:03 i Allmänt

tack så mkt tack tack det var så vänligt..
näe men jag tycker synd om mig själv som aldri fyller år.. HEla världen fyller år denna månad o får presenter o trams o jag får ingenting.. hela världen är emot mig.. !?

eller?!

Så då gratulerar jag mig själv att jag IDAG är en dag närmare förlossning, SÅ grattis till mig själv, en dag närmare tills jag kommer skrika av smärta o antagligen vilja döda anton.. !

alltså.. jag e int negativ eller så, hade bara önskat att ajg ahde fyllt år så jag hade fått önska mig en epilator, ett strykjärn o en cola på burk.

tack för mig o god natt sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela